piątek, 17 lutego 2012

Rafał Blechacz

Kto:Rafał Blechacz
Co wysłałem: mail
Ile czekałem: 11 dni
Co otrzymałem: zdjęcie, takie jak powyżej z oryginalnym autografem. Zdjęcie podpisane niebieskim markerem. Na pierwszy rzut oka widać, że to oryginał. I rzeczywiście tak jest :)
Dedykacja: brak
Adres: andrzejhaluch@wp.pl (wzięty z ofc. strony Rafała)
Uwagi: brak

Autograf ten otrzymałem dwa dni temu. Nie mogłem się pochwalić nim wcześniej, ponieważ miałem mnóstwo innych ważnych spraw na głowie. Listonosz będzie dziś krążył około godziny 13 więc czekam zawzięcie. Jeżeli coś dostanę oczywiście się tym jak najszybciej pochwalę. Męczą mnie różne przypadłości wirusowe w te ferie, ale żadna choroba nie zniszczy mi miłego spędzania tego wolnego czasu. Pozdrawiam, pk

1 komentarz:

  1. gratuluje i zapraszam do mnie ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń