poniedziałek, 31 grudnia 2012

Artur Żmijewski, Kinga Preis, Daniel Olbrychski, Anna Dymna

Do powrotu skłonił mnie fakt, iż wreszcie zacząłem otrzymywać autografy. Nie jest to wina Poczty Polskiej, czy innego zewnętrznego czynnika, ale tylko i wyłącznie moja. Nie wysyłałem listów, ze względu na wielką ilość nauki związaną z przygotowaniami do egzaminu gimnazjalnego i konkursów przedmiotowych.

Autograf od słynnego aktora- Artura Żmijewskiego otrzymałem po prawie 4 miesiącach oczekiwania. Wysłałem dwa jego zdjęcia na adres pewnej Agencji Aktorskiej. Myślę, że każdy znajdzie doń adres w Internecie. Pan Artur podpisał oba wysłane zdjęcia. Dołączyłem również kopertę zwrotną ze znaczkiem. Jeszcze jedna uwaga, gdy będziecie wysyłać prośby o autograf do tej fundacji, napiszcie w dopisku, że chcecie autografy, czy coś ;)
Kinga Preis, autograf który otrzymałem z tej samej agencji. Ten sam czas, te same zasady. Zdjęcia Pani Kingi i Pana Artura zostały podpisane na planie serialu "Ojciec Mateusz". Wrzuciłem zdjęcie Pani Kingi do tej samej koperty, co Pana Artura.

Kolejny autograf, który otrzymałem w ostatnim czasie to podpis Daniela Olbrychskiego. Wysłałem zdjęcie, oraz kopertę zwrotną ze znaczkiem. Na odpowiedź musiałem sobie jednak trochę poczekać. Prawie trzy miesiące. Adres, na który pisałem to:

Teatr 6.piętro
PKiN, Plac Defilad 1
(wejście od ul. Marszałkowskiej)
00-901 Warszawa

Do Pani Anny Dymnej pisałem maila. W zakładce "Kontakt" na stronie głównej Fundacji "Mimo Wszystko" http://www.mimowszystko.org/ 

Mam nadzieję, że trochę stęskniliście się za mną, a ta notka będzie dla Was dobrym prezentem na Sylwestra. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! 
Nie zapomnij polecić mnie znajomym!
pozdrawiam, 
piotr

3 komentarze:

  1. Gratulacje! ;) muszę spróbować do pana Artura, świetny aktor!

    OdpowiedzUsuń
  2. No ba, że się stęskniliśmy! Wracasz w ostatni dzień roku i to w jakim stylu! ;)
    Gratuluję Ci całej czwórki- świetni aktorzy.
    Wpadaj do mnie.
    Arek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, super autografy, mam tylko od Pani Ani i pana Artura podpisy ;)) Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie na NN

    OdpowiedzUsuń