wtorek, 10 stycznia 2012

Andrzej Wajda!!!

Kto: Andrzej Wajda
Co wysłałem: SASE, LOR
Ile czekałem: 2 tygodnie
Adres: to bardzo ważny dla mnie autograf, dlatego adresu nie podaję. Szukałem go bardzo długo. Jeśliby ktoś bardzo chciał wyślę mu go na maila. Pisać w komentarzach.
Dedykacja: Jest! Dla Piotra
Uwagi:Wymarzony autograf!!!

Autograf dotarł do mnie wczoraj. Nie mogłem go opisać z prostych przyczyn. Mam 14 lat, chodzę go gimnazjum, więc szkoła to dla mnie priorytet. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :P Czekałem bardzo krótko na ten graf Pan Andrzej podpisał się 2 stycznia (na zdjęciu jest data) więc... :P Pozdro i wypchniętych :)

13 komentarzy:

  1. Mega gratulację!;]
    Hej zapraszam również do mnie !
    www.autografy-ineczki.blogspot.com
    Mam do cb pare pytanek dotyczących autogrfu;).
    Czy możesz do mnie napisac na @ albo mi go podac sowjego @ bo ja znaleźc twojego nie mogę^^.
    A oto mój napisz zaraz do mnie jak możesz ^^

    ewabialecka11@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Piotrze !

    Piszę do Ciebie z Londynu.
    Jeśli byłbyś tak miły to prosiłbym o adres do mistrza Wajdy.

    Mam nadzieje że dasz się namówić na wysłanie mi adresu. Jestem Twoim imiennikiem i też zbieram autografy.

    Jakkolwiek odezwij się.

    Pozdrawiam Piotr Serwiński

    piotr.serwinski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. michal9688@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulację,
    mnie również bardzo zależy na podpisie pana Wjdy.

    Byłbym bardzo wdzięczny za kontakt:
    dkies@wp.pl

    Pozdrawiam, Dawid

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :-) January [www.scrabblezz.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. podalbys mi tez adres pana Wajdy ? kinia9525@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ! :) . Byłbym bardzo Ci wdzięczy gdybyś mógł mi podać adres do p. Wajdy . Z góry dzięki :)

    satur11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy moge prosic o adres do Wajdy ?
    gierman09@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłbym wdzięczny,gdybyś podał mi adres do Pana Wajdy.
    gaworadrian0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kamil.janeta@op.pl ZALEŻY MI BARDZO !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi zależy na tym adresie
    proszę napisz mi go na e-maila kacperkluf@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. Super napisz mi adres na adres e-mail: bartuspasiak448@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Napisz mi adres na e-mail karol.wydra@onet.pl Bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń