wtorek, 17 stycznia 2012

Polska Reprezentacja Piłkarska

Kto:Polska Reprezentacja Piłkarska
Co wysłałem: e- mail
Ile czekałem: 3 dni!!!
Adres: pzpn@pzpn.pl / Wystarczy napisać, że chcemy autografy naszych reprezentantów.
Co otrzymałem: tekturkę z podpisami (łącznie 32 podpisy!), oraz smycz PZPN

To bardzo fajny prezent od PZPN-u. Czekam jeszcze na autograf od Pana Grzegorza Turnaua. Ach, jakże się cieszę. Ostatnio przychodzą niesamowite autografy od niesamowitych osobowości. Dobra, żegnam się z Wami i zachęcam do odwiedzania mego bloga. Na razie!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję! January z www.scrabblezz.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. garatulacje..... zapraszam do mnie jestem nowa i licze na komentarze i odwiedzinki ;)
    http://autografki-kiniaaa.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. GZ. Na jaki adres napisałaś do Grzegorza Turnaua?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Gratuluję!
    Zapraszam do siebie na http://starsautographs.bloog.pl/.
    Odwiedź proszę i jeśli masz ochote skomentuj.... :)
    Dziękuję! :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz ze podpisy od PZPN to nadruki prawda? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem. Od razu wiedziałem, bo te grafy mają małe wymiary, więc... każdy głupi by się domyślił

    OdpowiedzUsuń