piątek, 22 czerwca 2012

Cristiano Ronaldo

Witam. Dziś w skrzynce znalazłem podpis na który czekałem ponad rok! Otóż dziś otrzymałem podpis jednego z najlepszych ofensorów świata- Cristiano Ronaldo. Wysłałem do niego trzy zdjęcia i dwa wróciły podpisane (w tym jedno nie było moje). Aby uprzedzić wszystkie prośby o adres do Cristiano napiszę go tu, by później nie otrzymywać dziesiątek maili "hej! podasz mi adres ronaldo?".
Cristiano Ronaldo
C.C. La Esquina del Bernabéu
Concha Espina ,1
28036 Madrid 

Proszę zostawiać komentarze i do zobaczenia w następnej notce!

35 komentarzy:

  1. łał, gratuluje i zazdroszcze.

    http://ev-autographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!!! Ja wyslalem do niego list 2 mies temu i mam nadzieje, ze mi tez sie uda zdobyc autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale autograf jest prawdziwy tzn na zdjęciu jest marker czy jest nadrukowany? Bo w większości przypadkach tak właśnie jest.. I oczywiście gratuluję! Sama wysłałam zdjęcie z prośbą o autograf dlatego jestem ciekawa czy czekam na prawdziwy autograf czy tylko nadrukowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. autograf jest autentyczny, bo widać wyraźne uwypuklenia a nawet przez przypadek trochę go na rogu rozmazałem

      Usuń
    2. aha to super, dziękuję za odpowiedź! :)

      Usuń
  4. Co oprócz zdjęcia wysyłałeś na podany adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczek portugalski

      Usuń
    2. Co można wysłać zamiast znaczka portugalskiego ?? i GRATULACJE :)

      Usuń
  5. wysyłałeś kupon lub znaczek na odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
  6. swoje zdj czy Ronaldo i trzeba koperte zwratnai znaczek i adres wyslac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałem trzy zdjęcia Cristiano, napisałem list po angielsku i dodałem znaczek portugalski (można też kupon)

      Usuń
  7. a trzeba znaczek portugalski ? i skad go wziasc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Pisze się wziąć a nie wziasc...
      2. Można kupon IRC
      3. Można go "wziasc" z pewnego pięknego Iberyjskiego państwa

      Usuń
  8. a PL moze byc znaczek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro w Polsce wysyła się polskie znaczki, to w Portugalii portugalskie.
      Nie można również niemieckich, francuskich, kubańskich, włoskich, hiszpańskich, fidżyjskich, rosyjskich, tylko PORTUGALSKIE!!!

      Usuń
  9. a gdzie to kupic >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W PORTUGALII!!!!! NA POCZcIE W PORTUGALII!
      PORTUGALIA, TAKI KRAJ!
      POCZYTAJCIE SOBIE:
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Portugalia

      Usuń
  10. debilu jakbym jechal do portugali to bym mu nie wysylal zdj zeby mi podpisal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto tu jest debilem. Komu trzeba tłumaczyć o znaczkach!!! Kolekcjoner co nie ma pojęcia o autografach

      Usuń
  11. aah! marzę o Jego autografie ;)
    jutro wysyłam i mam nadzieję, że również otrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałeś jakiś list? W jakim języku?

    OdpowiedzUsuń
  13. lepiej wysłac e -mail czy zwykły list?

    OdpowiedzUsuń
  14. ej a na kopercie zwrotnej oprócz adresu trzeba też znaczki ? proszę odp :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie: Czy trzeba dodawać swoje zdjęcia czy oni dają swoje?

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie mam zamieścić swój adres aby mi go odesłał? W liscie czy na zwrotnej kopercie?

    OdpowiedzUsuń
  17. czy to jest na pewno jego adres? mam pewność że dojdzie do niego?

    OdpowiedzUsuń
  18. a można wysłać polski znaczek i swój adres zwrotny ale nie w liście tylko na kopercie?

    OdpowiedzUsuń
  19. w jakim języku pisałeś prośbę o autograf?

    OdpowiedzUsuń
  20. To nie jest jego adres tylko biuro przy stadionie bernabeu

    OdpowiedzUsuń
  21. To nie jest jego adres tylko biuro przy stadionie bernabeu

    OdpowiedzUsuń