sobota, 30 czerwca 2012

Francesco Totti, Wojciech Adamczyk

Francesco Totti
Witam. Wczoraj w skrzynce czekały na mnie 2 podpisy. Jeden z nich to autograf Francesco Tottiego, który otrzymałem z wymiany z pewnym kolekcjonerem. Z tego miejsca bardzo mu dziękuję za sprawną i pomyślną wymianę!
Wojciech Adamczyk
Drugim autografem czekającym na mnie w skrzynce był podpis Wojciecha Adamczyka- reżysera m.in serialu "Ranczo". Czekałem zaledwie tydzień na odpowiedź od Pana Wojciecha. Autograf trafił do mnie jako wysyłka priorytetowa, dzięki czemu szybciej otrzymałem odpowiedź. Pisałem na adres: info@wojciechadamczyk.pl
Piszcie recenzje, komentujcie, obserwujcie a będzie Wam dane!
Pozdrawiam, pk

2 komentarze:

  1. Piotr odkupię od Ciebie autograf Tottiego, bardzo proszę o kontakt, pod adresem muratowjulita@gmail.com

    :) badz wymienie sie na jakis inny, troche tego też mam.

    OdpowiedzUsuń