poniedziałek, 2 lipca 2012

Henryk Gołębiewski

Henryk Gołębiewski
Witam! Dziś w skrzynce czekał na mnie jeden list. Znajdował się w nim podpis Henryka Gołębiewskiego- znanego polskiego aktora wraz z dedykacją dla Piotra.Na autograf Pana Henryka nie czekałem długo. Zaledwie półtora tygodnia po wysłaniu koperty ze znaczkiem zwrotnym.
Jeszcze jedna ważna kwestia- adres! Otóż najpierw napisałem maila (heniekedi@gazeta.pl) a w odpowiedzi otrzymałem adres na który należało wysłać kopertę zwrotną. Jako, iż był to prywatny adres Pana Henryka nie podam go tu z przyczyn oczywistych. Jeżeli komuś bardzo zależy na jego autografie niech kieruje swą prośbę na podany wcześniej adres e-mail.
Dzięki, że czynnie odwiedzacie i komentujecie mojego bloga.
Dziękuję, za to że mogę dziękować, dziękuję Wam i mam nadzieję, że niedługo nadarzy się okazja, by dziękować po raz kolejny.
Pozdrawiam, życząc pomyślności w kolekcjonowaniu, pk

1 komentarz:

  1. Gratulacje, skoro tak to wyslę prośbę ma maila do pana Henryka ! zapraszam do mnie na NN
    Pozdrawiam Adam
    http://autografyadama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń