poniedziałek, 16 lipca 2012

Maurice Manificat

Maurice Manificat
Cześć! Dziś do mojej kolekcji trafił kolejny autograf. Tym razem jest to podpis francuskiego biegacza Maurice'a Manificata.
Na jego autograf czekałem ponad miesiąc, ale opłaciło się, ponieważ dostałem trzy ładne pocztówki z autografami. Na jednej z nich była dedykacja "For Piotr". Jeśli chcecie, podaję Wam adres, na który w języku francuskim należy kierować swe prośby :http://ann.over-blog.com/blog-contact.php?ref=409505
Bardzo dziękuję za odwiedzanie mojego bloga i za to, że wciąż oglądających przybywa. Dziękuję również Bartkowi za słowa uznania, bo dzięki temu zyskałem więcej sił do dalszego prowadzenia tego przedsięwzięcia. Dziękuję również Wam, bo bez oglądających blog nie istniałby, a gdyby blog nie istniał, nie miałbym za co dziękować :)
Dzięki, pozdrawiam
piotr
P.S od dziś dodaję zdjęcia podpisów!

1 komentarz: