środa, 19 września 2012

Oliver Kahn, Maryla Rodowicz, Misiek Koterski

Witam Was serdecznie w najnowszej notce, która powstaje po bardzo ciężkim tygodniu w szkole. Do domu wracam codziennie koło 15-16. Po powrocie do domu odrabiam pracę domową, później gdy zostaje mi trochę czasu wolnego zajmuję się autografami, oraz moimi innymi zainteresowaniami. 
W tym 11-dniowym odstępie czasu otrzymałem trzy nowe podpisy. 

Pierwszy z nich to odpis z Niemiec od jednego z najwybitniejszych bramkarzy świata- Olivera Kahn'a. Podpis otrzymałem po napisaniu maila. Na odpowiedź czekałem około 3-4 miesięcy.
Autograf Miśka Koterskiego otrzymałem z wymiany.
Autograf Pani Rodowicz również otrzymałem z wymiany. 

I to już koniec. Niestety krótka notka. Mam nadzieję, że gdy ustabilizuje się sytuacja w szkole, powrócę do czynnego wysyłania listów. 
pozdrawiam,
piotr
P.S
Gdyby ktoś chciałby się wymienić ze mną na podpisy zapraszam na poniższy adres: 
http://www.bliskogwiazd.fora.pl/targ,10/wymiana-piotr,421.html

4 komentarze:

  1. Gratuluję, fantastyczne zdobycze. : ))
    Pozdrawiam,
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje autografów. Bardzo zazdroszczę autografu pana Koterskiego;) Zapraszam do mnie http://autografy-kiniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję podpisów ;). Zapraszam na nn :).

    OdpowiedzUsuń