piątek, 7 września 2012

Tadeusz Chudecki, Mateusz Kusznierewicz, Curdin Perl

Witam bardzo serdecznie w pierwsze, powakacyjnej notce, w której mam zamiar opisać trzy autografy, które otrzymałem w ostatnim czasie.
Tadeusz Chudecki
Autograf pana Tadeusza pochodzi z wymiany. Podpis jest złożony na kartce A6.
Mateusz Kusznierewicz
Jeśli chcecie zdobyć podpis Mateusza, musicie wysłać maila na adres: joanna.pawlak@kusznierewicz.pl
Na odpowiedź czekałem około tygodnia. 

Curdin Perl
Autograf od tegoż narciarza (zajął 4. miejsce na ubiegłorocznych zawodach Tour de Ski) otrzymałem wypełniając formularz kontaktowy na Jego stronie. Czekał około miesiąc.

To byłoby na tyle. Rok szkolny powoduje, że wracając do domu nie chce mi się wziąć do ręki długopisu i napisać listów (mam nawyk, że z szacunku do znanych osób listy pisze odręcznie). Mam zdjęcia, znaczki, brakuje tylko motywacji. Może jutro napiszę...
pozdrawiam, 
piotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz