czwartek, 30 sierpnia 2012

Franciszek Pieczka, Piotr Cyrwus

Franciszek Pieczka
Witam bardzo serdecznie! U mnie nowa notka, gdyż w skrzynce pojawiają się wciąż nowe podpisy, co  mnie bardzo cieszy. Po około dwóch miesiącach oczekiwania otrzymałem autograf od wybitnego polskiego aktora- Franciszka Pieczki. Słynny Gustaw Jeleń z "Czterech Pancernych", czy Japycz z "Rancza" podpisał się dla mnie na dwóch zdjęciach. Jeden autograf złożył na zdjęciu przedstawiającym kadr z filmu "Czterej Pancerni" a drugi na zdjęciu z węgierskiego filmu "Cud w Krakowie" Pisałem na adres Teatru Powszechnego:
Teatr Powszechny
im. Zygmunta H
übnera
ul. Jana Zamoyskiego 20
03- 801 Warszawa
Dla Franciszka Pieczki



Piotr Cyrus
Zdjęcie z autografem słynnego "Ryśka z Klanu" trafiło do mnie dzięki uprzejmości kolekcjonera- Szymona z forum bliskgwiazd, do którego odnośnik znajdziecie na górze strony. Pan Piotr dodał również dedykację :) 

To tyle u mnie. Licznik już przekroczył sumę dziesięciu tysięcy wyświetleń, co mnie jako mało doświadczonego blogera, blogowicza (?) bardzo cieszy. Są to podpisy z dnia wczorajszego. Dziś pojawił się jeden, nowy autograf. Od kogo? Tego dowiedzieć się możecie na forum bliskogwiazd.fora.pl , albo w nowej powakacyjnej notce :) 

pozdrawiam, 
piotr

4 komentarze:

  1. Gratuluje wspaniałych podpisów .
    u mnie nn .
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, świetne podpisy. ;)
    http://podpisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;). Też chciałam ostatnio napisać do Pana Franciszka, ale nie wiem czy nadal odpisuje. Zapraszam na nn :).

    OdpowiedzUsuń