poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Adam Ferency, Jan Englert

Witam serdecznie! Dziś u mnie nowa notka, w której przedstawię wie nowe zdobycze. Są to podpisy od Adama Ferencego (lewo) i Jana Englerta. Oba autografy są złożone na zdjęciach. Podpisy te pochodzą z wymiany z moim imiennikiem- Piotrem, którego nie mam zbytnio jak przedstawić, gdyż nie ma swojego bloga. Oba autografy chciałem zdobyć już dawno. Dość długo nosiłem się z zamiarem napisania do Pana Jana Englerta, lecz wyszło, jak wyszło :)
Co tam u Was?
pozdrawiam,
piotr

3 komentarze:

  1. gratuluję zdobycia wymarzonych grafów .
    zapraszam do mnie
    www.autografyprzemka.blogspot.com
    pozdrawiam
    dodaję do polecanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam Cie do mnie na NN i mały konkursik ;)
    Pozdrawiam Adam ;)

    OdpowiedzUsuń