wtorek, 21 sierpnia 2012

Konkurs 2

Witam Was serdecznie. Ostatnio zauważyłem, że statystyki bloga (liczba odwiedzin) są dość wysokie, więc w zamian za to postanowiłem zrobić konkurs.
Co zrobić aby otrzymać nagrody?
To bardzo proste! :)
I opcja: stwórz projekt własnego znaczka w dowolnym programie komputerowym i wyślij je na adre: ttkozicki@gmail.com
II opcja: zrób zdjęcie najciekawszego znaczka jakie posiadasz i również wyślij je na mój adres mailowy: ttkozicki@gmail.com


Krótki regulamin:
1.Konkurs trwa od 21 sierpnia do 18 września (włącznie), kiedy to Księstwo płockie zostało przyłączone przez Kazimierza III Wielkiego do Rzeczypospolitej.
2.Wszelkie plagiaty, zdjęcia ze stron internetowych będą sprawdzane przez smartphonowe aplikacje.
3.Zamazana data na zdjęciu = natychmiastowe usunięcie z konkursu
4.Najciekawszy znaczek wybierany jest przez organizatora oraz jego cudowną rodzinę ( ale organizator cudowniejszy )
5. Koszty wysyłki ponosi organizator

Dzięki za zgłoszenia :)
pozdrawiam,
piotr

2 komentarze:

  1. zapraszam do mnie - magia milczenia w Harrym Potterze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego bloga :)
    www.autographyill.blogspot.com

    Pozdrawiam, Ilona

    OdpowiedzUsuń