piątek, 24 sierpnia 2012

Leszek Balcerowicz+ szczególna liczba

Leszek Balcerowicz.
Dziś do mojej kolekcji dołączył jeden podpis. Byłego wicepremiera, ministra finansów w rządzie Pana Tomasza Mazowieckiego i Prezesa NBP w latach 2001-2007. Podpis został złożony na zdjęciu 10 x15, niebieskim długopisem. Pisałem na adres: balcerowicz@balcerowicz.pl, a na odpowiedź czekałem od 19 kwietnia bieżącego roku, czyli stosunkowo długo. 
Na blogu zbliża się szczególna dla mnie liczba 10000 wyświetleń, a jej pojawienie zbliża się wielkimi krokami. Chciałem Wam gorąco podziękować za te dziesięć tysięcy wyświetleń, gdyż suma to nie mała. Gdy zakładałem bloga, taka liczba przekraczała moje najśmielsze oczekiwania. Teraz stało się to (prawie) faktem. 
Jak zwykle, w każdej notce: 
pozdrawiam,
piotr  

3 komentarze:

  1. gratuluję!
    no cóż :) należy Ci się 10000 wyświetleń ^^ wspaniała kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję grafu !
    i gratuluję 10.000 wyświetleń .
    dobry blog to i tyle odwiedzin :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń