wtorek, 28 sierpnia 2012

Woody Allen, Lech Wałęsa, Leszek Możdżer, Martyna Wojciechowska

Witam bardzo serdecznie :)
Dziękuję za wybitą liczbę 10000 wyświetleń strony. Dziś prawdopodobnie ostatnia wakacyjna notka. Ale za to jaka!
Woody Allen
Ten podpis (mojego ulubionego reżysera) otrzymałem z wymiany z Dawidem z bloga dkies.blogspot.com . Za wymianę bardzo Ci dziękuję. 
Lech Wałęsa
Ten podpis również pochodzi z wymiany z Dawidem.
Leszek Możdżer
Podpis ten otrzymałem po wysłaniu wiadomości na stronie oficjalniej Pana Leszka: /www.mozdzer.com/ 
Jeśli ktoś jest zainteresowany Jego autografem, niech tam kieruję swą prośbę. Na odpowiedź czekałem 4 dni. Autograf złożony niebieskim długopisem.
Martyna Wojciechowska
Zaś ten autograf otrzymałem również po mailu na adres znajdujący się na stronie Pani Martyny: autografy@martynawojciechowska.pl . Na ten podpis czekałem ponad miesiąc. 

Zaskoczyła mnie ilość listów w skrzynce. Pod względem kolekcjonerstwa był dziś dla mnie bardzo dobry dzień. Ucieszyłem się, gdy w swojej skrzyce znalazłem aż 3 listy! :) 
Pozdrawiam, 
piotr

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!

    www.autografy-michal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. :))
    Pozdrawiam,
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! ;)
    Pozdrawiam, Arek.
    www.autografy-arka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Ci aż trzech listów w jeden dzień!
    u mnie jest 1,2 na tydzień xD
    serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń