czwartek, 9 sierpnia 2012

Ado Den Haag + wymiana

To może najpierw o wymianie. Jeśli ktoś chciałby kupić, lub wymienić się za autograf Marcina Gortata proszę o napisanie maila na adres ttkozicki@gmail.com


A teraz notka, bo dziś dostałem nowe (aż trzy) autografy od piłkarzy holenderskiego klubu, czyli Ado Den Haag. Vito Wormgoor, Glino Coutinho oray Ahmed Ammi ; te autografy dołączyły do mojej sportowej kolekcji. Dodatkowo otrzymałem jeszcze pocztówkę, na której znajduje się grupowe zdjęcie piłkarzy holenderskiego klubu. Swoją prośbę w języku niderlandzkim skierowałem na adres znajdujący się na głównej stronie klubu : info@adodenhaag.nl
Maila wysłałem dokładnie, jak podaje moja poczta GMail 14 lipca bieżącego roku.
Zauważyłem, że ów notka dotyczy głównie sportu, ale muszę Wam się przyznać, że jestem w bardzo złym nastroju ponieważ siatkarze przegrali z Rosją, ale nie załamuje się, ponieważ są sportowcy, o których Polska nie słyszała a oni bronią honoru Polski zdobywając medale! Brawo!
Do zobaczenia wkrótce, pozdrawiam,
piotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz