czwartek, 2 sierpnia 2012

Marcin Gortat

Marcin Gortat
Cześć i czołem! Wczoraj wróciłem z obozu a w domu czekał na mnie jeden list. Był on od jedynego Polaka grającego w NBA, czyli od Marcina Gortata. W odpowiedzi na moją listowną prośbę otrzymałem dwie karty Marcina z odręcznymi podpisami bez dedykacji. Pisałem na adres Fundacji MG13:
Fundacja Marcina Gortata MG13
ul. Piotrkowska 60
90-105 Łódź
Nie pamiętam kiedy dokładnie wysłałem do niego list, ale było to prawdopodobnie jakieś trzy tygodnie temu. Dziękuję za tak wiele wyświetleń w ostatnim czasie. Mamy teraz półmetek wakacji a wydaje mi się jakby minął co najwyżej tydzień... szkoda, że wolny czas tak szybko płynie, ale taka jest kolej rzeczy. Pozdrawiam, życząc miłej "reszty" wakacji :)
piotr

5 komentarzy:

  1. Gratuluję. :) Też planuję kiedyś do niego napisać. U mnie nowa notka, zapraszam!
    Pozdrawiam,
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję chyba do niego napiszę :)
    zapraszam do mnie , u mnie nn .
    pozdrawiam
    www.autografyprzemka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje:)
    U mnie nowa notka:)
    Zapraszam do mnie
    autografy-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje sukcesu!
    Dodałem Cię u mnie do linków (po prawej stronie, wyświetla się pare blogow z ostatnimi postami), byłbym wdzięczny jeśli też byś mógł mnie dodac :)
    pozdrawiam
    rzelik z rzelik7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zapraszam do mnie na NN i informację ;) Pozdrawiam Adam

    OdpowiedzUsuń