środa, 28 marca 2012

Bayer Leverkusen, Ivica Iliev, Jens Weisslog, Osman Chavez, Lech Mackiewicz

Jens Weisslog
Otrzymany z wymiany.

Lech Mackiewicz
Pisałem kilka razy do tego pana. Czekałem dość długo. W końcu nie wytrzymałem i się wymieniłem z Ineczką. Polecam Jej bloga! Adres k'niej znajdziecie w liście blogów.
Pisałem do nich SAE, czyli kopertę zwrotną bez znaczka. Warto napisać LOR a w nim napisać trzech graczy, których grafy chcielibyście otrzymać. Ja otrzymałem Ballacka, Friedricha oraz Kiesslinga. Czekałem 2 tygodnie pisząc na ten adres:
Bayer 04 Leverkusen
Fußball GmbH
Bismarckstr. 122-124
51373 Leverkusen 

Osman Chavez- wymiana

Ivica Iliev- wymiana

To bardzo fajne grafy. Aczkolwiek każdy z tych grafów z wymiany (i tu ciekawostka) otrzymany jest od innych osób. Chciałbym także zareklamować forum kolekcja24.pl , na którym rozwijam swoją pasję kolekcjonersko- sportową. To właśnie blog poświęcony grafom sportowym. Pozdrawiam i życzę miłego dnia, pk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz