niedziela, 11 marca 2012

Szukasz adresu? Pisz tutaj!

Cześć. Wpadłem na pomysł, aby pomóc Wam zdobywać grafy podając różne adresy do różnych znanych osobistości. Nie ważne, czy chodzi o politykę, sport, kulturę, muzykę, teatr. Mówiąc otwarcie, chętnie służę adresami. Napisz komentarz, a ja w tym poście będę sukcesywnie zamieszczał adresy. Pozdrawiam :).

Red Bull Racingfeedback@redbullf1.com


Polski Związek Narciarski- (Justyna Kowalczyk, Stoch i inni)
-office@pzn.pl

Do Małgorzaty Sochy:
Teatr 6.piętro
PKiN, Plac Defilad 1
(wejście od ul. Marszałkowskiej)
00-901 Warszawa
(dopisek "dla Małgorzaty Sochy")

Marcin Dorociński:
TEATR IM. STEFANA JARACZA W WARSZAWIE
ul.Jaracza 2, 00-378 Warszawa
dla Marcina Dorocińskiego

Piotr Adamczyk- warto spróbować ten formularz:

Wojciech Mecwaldowski- brak stałego adresu, z czego wynika brak mojej odpowiedzi. Wystarczy śledzic jego działalność aktorską i ewentualnie wysłać na adres VV.


Urszula Dudziak:
KAYAX
ul.Obrońców 2b
03-933 Warszawa


Izabela Trojanowska- wato spróbowć wszystkie maile z tej strony: 
http://www.izabelatrojanowska.pl/kontakt



NIE OBIECUJĘ, ŻE UDA SIĘ WAM W TEN SPOSÓB OTRZYMAĆ AUTOGRAF, LECZ UWAŻAM, ŻE TE ADRESY SĄ BARDZO DOBRZE DOBRANE I POWINNA Z NICH DOTRZEĆ ODPOWIEDŹ. 


19 komentarzy:

  1. hej;)
    To ja mm proźbę czy mógł byś mi podać @ na jaki wysłałeś do justyny Kowalczyk?:)

    Pozdrawiam Ineczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Podałbyś adres do Polskiego Związku Narciarskiego ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy masz adres do Pana Jerzego Stuhra?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj !
    Masz może adres do Wojtka Mecwaldowskiego ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Ja bym prosiła o Piotra Adamczyk i aktualny adres do p. Małgorzaty Sochy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej no to dodałeś tutaj adres do Justyny Kowalczyk?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, Posiadasz może adresy do: Alicji Węgorzewskiej, Urszuli Dudziak lub Joanny Kupińskiej.
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,masz może adres do Pana Jerzego Kuleja.

    OdpowiedzUsuń
  9. A do Izy Trojanowskiej masz może Proszę bardzo mi na tym zależy . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,
    Masz adres e mail do Tomasza Karolaka .Proszę odpowiedz na adrian@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. do Tomasza Adamka dałbyś rade.Odpowiedz na adriam.vip.gawor@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na NN;)!
    + mozna po sb zostawić komenatrzyk u mnie na blogu;)

    autografy-ineczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. co do Pani Izy Trojanowskiej to przez jej strone mozna kupic plyte z autografem a z tego co wiem autografow nie rozsyla, choc mi tak napisala moze dlatego ze jestem spoza Polski. No niewiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka!

    Naprawdę interesujący blog.;)

    Jeśli nie byłby to dla Ciebie problem, to mógłbyś podać mi adresy do p. Krzysztofa Kowalewskiego i p. Daniela Olbrychskiego?

    Odp: prowansalia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka ! ;)

    Jeżeli to nie problem to mógłbyś dać mi adres do p.Lesława Żurka?
    Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj!
    Jeśli nie sprawi Ci to kłopotu to czy mógłbyś mi napisać adres do Sonii Bohosiewicz oraz Oli Kisio.
    Odpowiedź napisz na;pati.pucio@wp.pl
    z góry ci bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj,
    Mam 2 sprawy:
    1. Do Klubu Sportowego Jastrzębski Węgiel dałeś znaczek za1.55 czy za 3zł?
    2. Jaki adres chcesz za P.K.Zielińską?
    odpowiedz na gaworadrian0@gmail.com
    ps.
    fajna prezetacja

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybyś mógł podaj kontakt do Damiana Ukeje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! :D Masz adres do Piotra Adamczyka i Mai Ostaszewskiej?

    OdpowiedzUsuń