czwartek, 8 marca 2012

G. Turnau, K. Stoch, K.Ignaczak Legia, Red Bull, PZN,

Cześć. Dosyć dawno nie pisałem, więc teraz mam dopiero czas, co powoduje, że zamieszczam nowego posta. Wybaczcie tak długą przerwę, ale mam ostatnio urwanie głowy. Jest ciężko. Ale dla Was zawsze znajdę czas, kochani Czytelnicy :) Oto co w ostatnich dniach otrzymałem:
Grzegorz Turnau. Czekałem około miesiąca. Wysłałem mu SASE. Otrzymałem ładne zdjęcie z dedykiem. Pisałem Na poniższy adres:
Nowa Prowincja
Bracka 3-5
31-005 Kraków
"z dopiskiem- dla Grzegorza"

Skoczkowie Polscy. Pisałem na adres podany na oficjalnej stronie Polskiego Związku Narciarskiego. Łatwo go znajdziecie. Czekałem krótko, około tygodnia. W nim autografy: Kamila Stocha, Stefana Huli, Łukasza Kruczka, Maćka Kota, Krzyśka Miętusa. 

Red Bull Racing. Pisałem na ich oficjalny e-mail. Dostałem list, z podziękowaniami, kartę z Sebastianem Vettelem, oraz autograf Marka Webbera. Czekałem parę tygodni. 


Legia Warszawa. Pisałem do nich SASE z listem z prośbą o autograf. Dostałem w odpowiedzi 7 kart zawodników. 
-Daniel Ljuboja 
-Michał Żyro 
-Janusz Gol 
-Michał Żewłakow 
-Michał Kucharczyk 
-Inaki Astiz Ventura 
-Dusan Kuciak
Wszystkie autografy oryginalne. Adres domowy zespołu podany jest na ofc. stronie. Więc mam nadzieję, że sobie poradzicie z jego znalezieniem. Czekałem 2 tygodnie.


Krzysztof Ignaczak. Ile czekałem: około 10 minut po meczu Asseco Resovia- Delecta Bydgoszcz. 

Waldemar Wspaniały (dawny trener Delecty Bydgoszcz): Ile czekałem: około 10 minut po meczu Asseco Resovia- Delecta Bydgoszcz. 

To tyle na dziś. Trochę mi zajęła ta notka, ale dla Was wszystko :*. W międzyczasie pojawiła się koperta z Celebrity Mech, ale tym się nie chwaliłem, bo to mało istotna zdobycz. Pozdrawiam, w tym dniu wszystkie Panie, i życzę im wszystkiego co najlepsze z okazji dnia kobiet. Buźki :*Trzymajcie się. Ja lecę. 

1 komentarz:

  1. gratuluje grafów dzieki za komentarz.dodałam cie do linków ;) pozdro

    OdpowiedzUsuń