wtorek, 20 marca 2012

KATARZYNA ZIELIŃSKA, Bogdan Smoleń, Jacek Zieliński, ZAKSA, Jastrzębski Węgiel

Cześć. Dawno coś nie pisałem. Fakt. Mam już swoją znaną wymówkę, że to z powodu lekcji itd.. Lecz teraz powód był inny. Częste wyjazdy z grupą teatralną sprawiły, że do domu wracałem późno. Czułem się beznadziejnie i każda kolejna podjęta próba napisania czegokolwiek kończyła się brakiem powodzenia.Dobra, nie będę przedłużał, bo już czekacie na autografy. A ostatnio same świetności!!!
ZAKSA Kędzierzyn Koźle
Wysłałem: LOR, SASE
Czekałem: około 2 tygodni
Adres: 
ZAKSA Spółka Akcyjna
ul.Mostowa 1A
47 - 223 Kędzierzyn-Koźle
Polska 
Co otrzymałem: pocztówkę z oryginalnymi grafami (np. Zagumny, Rouzier), katalog fazy grupowej Ligi Mistrzów 2012, oraz ładną smycz.

K.S Jastrzębski Węgiel
Wysłałem: LOR, SASE
Czekałem: 1,5 tygodnia
Adres:
Klub Sportowy Jastrzębski Węgiel SA
ul. Reja 10 
44-335 Jastrzębie Zdrój
Co otrzymałem: wielki plakat z grafami (np. Kubiak, Łasko)

Jacek Zieliński
Autograf otrzymany z wymiany z innym kolekcjonerem. Jest on na bilecie z meczy Wisła Kraków- Zagłębie Lubin z roku 2007.

Bogdan Smoleń
Wysłałem: @
Czekałem: tydzień
Adres: e-mail na stronie fundacji "Stworzenia Pana Smolenia"
Co otrzymałem- graf i ulotkę Fundacji Pana Bogdana


KATARZYNA ZIELIŃSKA
Co wysłałem- SASE, LOR
Ile czekałem: 1,5 miesiąca
Adres: nie mogę podać, podaje tylko tym, którzy zaoferują mi jakiś równie ciekawy adres. Może być pocztowy albo mailowy.
Co otrzymałem: zdjęcie, które jej wysłałem bez dedyka oraz jedno od niej, które jest z dedykacją.


Cieszę się bardzo z tych autografów. Szczególnie dlatego, iż jest to autograf rzadki, nieczęsto pojawiający się w kolekcjach. Nawet widać, że Pani Kasia sama adresowała kopertę, bo dostałem w innej. Jest to dokładnie to samo pismo, jakim podpisała się na zdjęciu. Odpowiedź dostałem priorytetem. A wysłałem małą kopertę ze zwykłym znaczkiem! No cóż, to tyle na dziś. Aż tyle! Jutro mam zamiar podliczyć całkowitą liczbę moich grafow, nie włączając tych z Celebrity Merch i Studio Fan Mail. Pozdro!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Świetne autografy. ;]
    Zapraszam do mnie: www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj !
    Sedecznie gratuluję autografów, zwłaszcza Kasi Zielińskiej. Też zamierzam do niej napisać :)
    Pozdrawiam ! [autigrafy-bartek]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaparszam na NN.! :)
    www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie w związku z autografem od siatkarzy z JW ; napisałeś tylko prośbę o te autografy? :) Zazdroszczę ;] Ja nie mam niestety od Gawryszewskiego i Kubiaka ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam Cię prosić o adres do Kasi Zielińskiej.
    Mogę Ci zaproponować kilka adresów w zamian.Napisz na tego maila;pati.pucio@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń