piątek, 9 marca 2012

Justyna Kowalczyk + wymiana!!!

UWAGA. MAM NA SPRZEDAŻ, LUB WYMIANĘ 2 AUTOGRAFY KAMILA STOCHA NA OFICJALNYCH KARTACH. ZAINTERESOWANYCH PROSZĘ O WYSŁANIE E-MAILA NA ADRES ttkozicki@gmail.com

Justyna Kowalczyk. Wysłałem maila na jeden z adresów PZN. Dostałem tenże autograf po 3 tygodniach. Na ładnej karcie widnieje Jej autograf.. BARDZO SIĘ CIESZĘ Z TEGO AUTOGRAFU! WYMARZONY!

Ciężki dzień dziś w szkole, ale jakoś przetrwałem. Cieszę się z autografy Kowalczyk. Zachęcam również do kupna, albo wymiany za autografy Kamila Stocha. Serdecznie pozdrawiam :) 

5 komentarzy:

  1. Gratuluję kolekcji. Dodałam twój blog do linków. Dodasz mój też?
    (www.autografy-atagerki.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, świetny blog. Zapraszam do mnie: http://podpisy.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej;)
    Dodalam cb do linków. Dziękuję za miłe słowa. Również masz superowego bloga naprawdę!!:)

    A mam do ciebie pytanie na jaki @ psiałes?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję autografu od Pani Justyny!! Twój blog też jest świetny. : >
    Zapraszam do mnie na nn: www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń